DETTA ÄR LISA FÖR SJÄLEN...

Att vara i stugan..
jag och min man...
det är en lisa för själen.
 
 
Det är dagar då jag får samla mina tankar, 
om den tid som har varit,
om den tid som kan komma
om den tid som jag vill ha...
 
Det är dagar,
ovärderliga för mig,
omöjliga att värdera för omvärlden,
okomplicerade och ofantilgt värdefulla!
 
Vi sover ut,
vi stiger upp,
vi äter frukost, mellanmål, lunch,mellanmål, middag, kvällsmål,
bastar och duschar,
promenerar och vilar...
ja, allt som behövs för att ladda batterier...
 
 
Det är natt...
Mörkret är en trygghet i mina känslor,
den bidrar till min trygghet...
jag älskar vår stuga med denna tystnad och stillhet.
jag behöver den...
:-)
jag får styrka av all tystnad...
alla tända ljus...
 
 
Ljus,
levande ljus är fantastiskt...
de är ett lugn i allt.
 
 
Tänd ett ljus och låt det brinna...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0