JAG VILLE JAG VORE...

Det har varit intensiva två dagar... så idag känner jag mig lite seg..
Måndag följde jag med Anna och Marcus till Umeå. Hon blev inlagd och skulle göra en Abblation... dvs. bränna bort överledningen som gör att hon får hjärtrusningar då och då. Allt gick toppenbra! Hon var så duktig, trots att det är spännande... de ska ju dock gå in genom ljumsken via ett blodkärl med massa slangar.. Jag tog en buss hem på kvällen, men Marcus sov över i Mikaels studentrum...så hämtade han hem henne på tisdagen. Jätteskönt!

Jag själv hade smärtläkaren igår tisdag, Maria följde mig och sen jag fått min spruta och välgörande samtal, så åkte vi lite på secondhandaffärsfyndresa.... jag fyndade verkligen bra... det kommer bilder en annan dag.
Vi åkte hem först vid middagstid. Jättetrevlig dag ....och tilläggas bör, att vi hade hunnit ut med hästarna, hundarna tidigare på dan. Jag känner mig sååå duktig! :-)

Nu ska jag skynda mig ut... känner mig seg sen igår... men jag, hundarna, hästarna ska ut på promenad.
Jag tvättar idag... och tvättmaskinen är aldrig så snabb som när jag inte har tid med den... ;-)

Längtar så att börja sy på mina alster... och att någon kommer att kommentera min blogg!!! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0