PÅ BANAN IGEN...

Kan man vara glad när läkaren ringer och säger att det finns några små fel på en,
så var jag det faktiskt härom dagen! 
Jag har ju känt mig så trött, så slut och så haft så mycket smärta i kroppen...
Jo, jag hade brist på B-vitamin, Järnet lågt och gränsfall lågt värde på sköldkörteln.
 
Nu har jag börjat äta alla detta som jag saknade 
och hör och häpna,
ganska snabbt började jag känna skillnad.
Jag har haft sår på tungan och i munnen sen i sommar... 
och har man det, så kan det vara B12 brist.
Nu när jag har ätit det i en liten vecka, 
så har jag inga sår kvar i munnen..
Så varför inte.. kanske det hjälper så snabbt?
Hur som helst, så är det bättre i mun
och jag har blvit piggare. :-)
 
 


Kommentarer
Monica

Men så skönt !! Inte dina prover visar att du har för låga värden , utan att du kan få hjälp med medicin !!

2012-11-10 @ 13:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0