TILL DOKTORN ..

Nu efter 9 år i här, så beslöt jag mig för att beställa tid hos doktorn...
jag har känt mig trött, slut och ja, inte särskilt pigg.
Jo, jag vet att jag har Fibromyalgi,
men tänk om blodtrycket har kommit tillbaka.
Jag hade ju högt innan jag gick ner i vikt,
och nu när vikten vill smyga sig på mig,
så vad vet man...
kanske det kommer tillbaka..jo, det höga blodtrycket alltså.
- Jag har fått blodtryck, hör man folk säga ibland.
-Jaså, ja det har jag tack och lov haft hela tiden.. skulle jag vilja säga! :-)
 
Jag är fastande,
dvs.. har inte ätit och druckit på morgonen.
Så de ska också få ta sockerprov på mig.
Det gäller att kolla upp sig,
så man inte går och bär på nå spirande defekter..
ja inte fler än de man redan vet om.
 
Igårkväll var jag och Selma på hundträning... 
Jättebra för både henne och mig.
Men jag känner att det är länge sen hon gick i koppel,
hon går ju oftast jämt lös på gården.
Så idag har jag ont i armarna...
Men det ska väl bli bättre...
 
 
Lilla Selma... det rår hon ju inte för,
att matte inte tränar henne mera..
Men det ska bli bättre om det nu.
 
Men nu måste jag mot Burträsk!!! // Lev väl! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0