Till DOKTORN igen...

Sist jag skulle till doktorn, så blev det inget besök.
Jag är helt förstående till att han var ute på akutbesök... men jag kan inte alls fatta varför inte det fanns tid för blodtryckskoll, blodsockerkoll och ett prov till, som jag hade beställt att få ta.
Jo, förmodligen för att trots att man snart är i övre "tonåren" inte är myndig än att bestämma att det ska tas.

Det kostade 200,- att få veta det. Tack och lov att jag hade just fått frikort.
Nu har jag beställt två tider.
Kl.11 doktorn
Kl.11.30 provtagning

:-) :-( ja, man vet inte om man ska skratta eller gråta!
Hur har det blivit?
Man kan ju hoppas proverna är bra, för annars har man ju "förlorat" en veckas försprång på ev sjukdomar.. :-P
/ ha en bra dag! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0