Vila, vila och åter vila...

Nu har jag vilat sen jag kom hit.
Vilat, skrivit på min text till skrivkursen,
handarbetat och släktforskat.
 
Ätit sunt och lättsmält och bastat.
Och verkligen njutit av vår ledighet här...
 
 
Synd nog, 
så regnade det lite för mycket..
för att kunna plocka in de blåbär som fortfarande fanns i skogarna.
 
Men stundvis var det uppehåll...
då var jag och Selma ute och fotade en hel del!
 

Jag älskar verkligen höstens alla jordfärger...

Här är vår utsikt över holmen...  där lappkapellet står...
 
 
 
 
 
 
Piteälven ...
 
 
 
... och Selma 3 år! 
 
 
 
Imorgon är det att packa ihop och åka hem.
Ja, det känns ju också roligt förstås.
Jag tycker ju om allt hemma... :-)
Men det har varit bra här..
det måste bli en tradition för oss att vara här. // lev och må! :-)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0